KOMUNIKAT DOTYCZĄCY PRACY STAROSTWA POWIATOWEGO W CIECHANOWIE

Ze względu na zagrożenie epidemiologiczne koronawirusem COVID-19, wszystkie sprawy w Starostwie Powiatowym w Ciechanowie do odwołania będą załatwiane za pośrednictwem poczty tradycyjnej, poczty elektronicznej, telefonu oraz poprzez platformę ePUAP.

Ilustracja do artykułu 0x0.jpg

Interesanci mogą  pobrać wnioski, karty usług z  https://stciechanow.bip.org.pl/ i przesyłać drogą mailową na adres starostwo@ciechanow.powiat.pl lub pocztą tradycyjną na adres: Starostwo Powiatowe w Ciechanowie, ul. 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów. Ze względu na utrudnione warunki pracy zwracamy się z prośbą o załatwianie jedynie pilnych spraw.

W celu otrzymania informacji o sposobie załatwienia każdej sprawy prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 729-055-900 lub za pośrednictwem poczty internetowej starostwo@ciechanow.powiat.pl, a także z pracownikami poszczególnych Wydziałów w godzinach funkcjonowania Starostwa: w poniedziałek od 9:00 do 17:00, a od wtorku do piątku - od 8:00 do 16:00 zgodnie z instrukcją dostępną tutaj.

Logo portalu Facebook
Logo serwisu ePUAP
Powrót na początek strony